2009 m. kovo 14 d., šeštadienis

Back to school.. | post-practice

Ilgokai nerašiau.. apsileidau. Kad jei ir turėjau porą skaitytojų, tai jų jau nebeturiu. Matyt bus pabėgę. Tačiau tinklaraščio rašymas man nėra kažkokia prievolė. Taip sakant, nesu įsipareigojęs skaitytojams parašyti kasdien po pranešimą ir taip toliau... Vis dėl to, gerbiu tuos kurie rašo kasdien.. Na, taip sakant, nezinau.lt, radiocool, Grumlinas... tai tik keletas pavyzdžių. Šie žmonės man asocijuojasi su žodžiu tinklaraštis. Taip sakant su Google readeriu. Jei grįžtu namo ir įsijungiu readerį, tai jei nepamatau naujų įrašų ties šiais vardais, tai vadinasi kažkas ne taip. Arba gili naktis, arba atėjo pasaulio pabaiga ir visus pagrobė ateiviai ir panašiai.

Kalbant apie google readerį, tai jau pastebėjau kad kuo toliau tuo daugiau jis man laiko suėda.. Nors prenumeratų netiek ir daug, bet laiko užima... o jei dar pajunki į blogoramas iš nežinau.lt, galima sakyti, valanda vienam prisėdimui ;]

kalbant apie kitus reikalus, kas naujo mano gyvenime... Tai kaip ir nieko įspūdingo.. Va, tik baigiau savo mokytojo karjerą... Praktika baigėsi! Turbūt dabar pasilgsiu mokinių arba to mokyklos šurmulio. Nors vienas dalykas tai liko, bet ar ilgam tai nežinau. 8:00 mano akys jau stačios, nors dar galėčiau miegoti ir miegoti. Smagu ;] kai pagalvoji, kiek laiko pramiegodavau, tai baisu ;] Kažkur teko skaityt, kad žmogus per metus pramiega maždaug KETURIS mėnesius. Va-jė-zau ;] Na, bet nieko ;] Miegoti yra smagu ;]

Tai tiek, šiam betiksliam mano įraše ;]

Komentarų nėra: