2007 m. balandžio 25 d., trečiadienis

Tinginys | Lazybones


"Tingėti negražu ir tingėti negarbinga...." kažkur girdėta. Taip jau nutiko, kad mane žmonės kartais vadina tinginiu. Gal jiems taip tik atrodo? Na, neeee... Mano net IRC'e nikas kartais būna tinginys. Ką padarysi. Kartais mėgstu sakyti: "Visokių yra, visokių reikia!". Tačiau dabar aš ne apie tai... Su manimi kažkas darosi. Kažkas negerai. Jau labai dažnai pradėjau smarkiai tingėti (nesakau kad anksčiau buvau stropuolis). Manau, kad dėl visa to kaltas pavasaris. Ir ne kitaip. Kaltas ir oras, ir saulė, ir meilė, ir aš pats, kas be ko...
Ir kas gi išrado tą tinginį? TAIP! Būtent! Čia jums ne kokį dviratį išradinėt... Ėmei ir išradai per 4 paras be miego. O čia... Tingėjimas tai menas, kurį žmonės jau tobulina tūkstančius metų. Aš ir išradėjas, aš ir tinginys. Jau beveik didžiuojuosi savimi, kad sugebu tingėti. Vis dėl to, tingėti reikia mokėti. Neišmanantis šio amato, gali pradėti panikuoti, kad laiku nesuspės, kad laiku nepadarys, ar galų gale, rezultatas bus prastas. Tačiau tikras ekspertas - toks kaip "aš" - turi mokėti pasinaudoti tingėjimo privalumais. ;]

Na taip, šio įrašo pradžioje, galvojau, kad parašysiu koks aš esu blogas tinginys... Koks sunkus tas mano gyvenimas. Tačiau dabar, viskas ne taip. Jaučiuosi geriau, nes pamačiau, kad tingėti galima ir nesigraužiant, tik reikia tuo nepiktnaudžiauti. Sėkmės, DIDIEJI TINGINIAI!!! ;]
See ya later! ;]

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

:) I liked it very much :D especially that scene about inventors of laziness :D Our Marcius is really brainy and everyone knows it :)